معرفی 3 برند لباس نوزادی پر طرفدار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 30 مهر 1400
بازدید : 99
نویسنده : z.omi

 

هنگام خرید لباس برای نوزاد تازه متولد شده، توجه به نکاتی از جمله سایز کودک شما، کیفیت و جنس پارچه لباس، نوع شستشوی لباس، رنگ بندی و … بسیار مهم است. یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در خرید برند های برتر لباس نوزاد، میزان بودجه و هزینه خرید لباس هاست. در این مطلب سعی شده بهترین برند لباس نوزاد و کودک در سطح جهانی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

1. برند تاپ لاین (Topline)

هنگام خرید سیسمونی برای پدر و مادر خیلی مهم است که بتوانند تمام لوازم و لباس‌ها را کنار هم و از یک برند باکیفیت بخرند. اگر شما هم از این خانواده‌ها هستید و سیسمونی و لباس‌های نوزاد و کودک خیلی برای‌تان مهم است، محصولات گروه تولید تاپ‌لاین را از دست ندهید. درواقع برند تاپ لاین نه تنها پیشنهاد بسیاری از کاربران سایت‌های مختلف از جمله «نی‌نی سایت» است، بلکه خود من هم به عنوان یک مادر و زن ایرانی، یکی از مصرف‌کنندگان و خریداران ثابت این برند باکیفیت ایرانی هستم.

از ویژگی‌ منحصربه‌فرد لباس‌های تولیدشده برند تاپ لاین، پارچه‌های تماما از جنس نخ پنبه، باکیفیت و ضد حساسیت است و دیگر نیاز نیست نگران سلامت پوست حساس نوزاد دلبندتان باشید. الگوهای سایزی که در طراحی و دوخت لباس‌ کودک و نوزاد تاپ لاین استفاده می‌شود، الگویی استاندارد با معیارهای اندازه‌گیری با توجه به سن نوزاد و کودک است. درواقع تاپ لاین از ۷ سایزبندی برای تولید زیرپوش‌های تولیدی خود استفاده می‌کند.

 

 برند لباس نوزادی

 

2. برند ساویر کید (Sawyer Kid)

این برند پوشاک هدف خود را بازی کردن کودکان در فضای بیرون منزل و در طبیعت، بجای بازی با وسایل الکترونیکی و در منزل قرار داده است. شرکت ساویر کید، نام خود را از عنوان “ماجراهای تام سایر” ایده گرفته است و اصولا در طراحی پوشاک گشت و گذار و بیرون از منزل شهرت دارد. یکی از فعالیت های زیبای این شرکت، ترغیب افراد برای هدیه لباس های خود به سایر اعضای خانواده و کمپین “انتقال لباس” است.

 

 برند لباس نوزادی پرطرفدار

 

3. برند به آوران

شرکت تولیدی به آوران هم یکی از بهترین برند های لباس نوزاد در بازار، در تولید لباس نوزاد و کودک است. این شرکت تولیدی شهرت و محبوبیت خود را به دلیل تولید لباس‌هایی با مواد اولیه باکیفیت، مرغوب، طراحی خلاقانه و متنوع همگام با دیگر رقبای خود، به‌ دست آورده است. برای والدین جنس باکیفیت و ضد آلرژی پوشاکی که برای فرزندشان می‌خرند، بیش از هر چیزی اهمیت دارد. این که پوشاک آنها سلامت کودکشان را به خطر نیندازد و علاوه بر نرمی و  لطافت مناسب و ایده‌آل، با پوست حساس بچه‌ها هم سازگار باشد. همچنین در کنار جز جنس لباس، طراحی زیبا و خلاقانه آن هم اهمیت دارد، چراکه این روزها برخی از مدل‌ها خیلی تکرار شده‌اند. برند ایرانی به‌ آوران، تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند پوشاکی باب سلیقه و خواسته والدین تولید کنند.

با توجه به تحقیقات انجام شده در سایت‌های معتبر تعداد زیادی از خانواده‌ها از کیفیت مرغوب و ضد حساسیت پارچه‌هایی که در تولید پوشاک به‌ آوران استفاده شده، راضی هستند چرا که به‌ آوران پارچه‌هایی از جنس ۱۰۰ درصد پنبه را برای دوخت لباس‌های مخصوص نوزادان و کودکان استفاده می‌کند. سایزبندی لباس‌های تولیدشده به‌ آوران استاندارد است و می‌توانید با در نظر گرفتن ماه تولد، وزن و قد نوزاد، لباس مناسب او را تهیه کنید.

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: لباس نوزادی , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مقالات مفید و کاربردی و آدرس abcdez.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com